پرفروشترین کتابهای نشر دف

امروز به پرفروش‌ترین کتاب‌های #نشر_دف در سال نود و هشت می‌پردازیم. ‌با ما همراه شوید. ‌

1. کتاب کهن الگوهای یونگی ‌

انسان در حال گذر از کودکی به بلوغ است و بلوغ با خودش جهانی نو با مسائلی نوین پدید می‌آورد. یکی از این مسائل، گشودن فضای تازه‌ای به نام «دانش میان رشته‌ای» است . این کتاب با شناخت از مفهوم کهن‌الگو در اندیشه یونگ و ناتمامیت در اندیشه گودل، رهیافت یا تجربه‌ای است برای فرارفتن از «جهان های متعارف» … ‌

2. کتاب تولستوی و مرگ

لِئو تولستوی در ?? آوریل ???? در دفتر یادداشت‌های روزانه‌اش نوشت: می‌خواهم کار تازه‌ای را شروع و تمام کنم با نام مرگ یک قاضی یا یادداشت‌های روزانه‌ی یک دیوانه… ‌‌

3. کتاب سرگذشت من ‌

این کتاب که در آن از مریلین مونرو به عنوان یک پدیده یاد شده است در سه بخش به روایت سرگذشت بازیگر، خواننده و مانکن امریکایی می‌پردازد، ناگفته‌هایی را پیرامون او فاش می‌کند و شناختی کامل از آثارش به دست می‌دهد.

?. کتاب ملال جدول‌باز

این رمان چهل و اندی فصل کوتاه دارد. نوعی فرمِ روایی که کریمی با هوشمندی آن را انتخاب کرده. پس‌زمینه‌ی سیاسی و فضای بسته‌ی دهه‌ی شصت استادانه در کار روایت شده‌است و آدم‌هایی که هر کدام‌شان پایان‌هایی عجیب دارند. از زنی که کل رمان در اغماست تا پسری که می‌خواهد از ایران فرار کند… ‌

?. کتاب هیاکل بعلبک

کتاب حاضر مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه فارسی است. این داستان‌ها با زمینه‌ای تاریخی نوشته‌شده‌اند. داستان‌های این مجموعه عبارت‌اند از: افسانه آداپا، او، دست‌نوشته‌های واتیکان، زوربا یا ارباب؟، نامه‌هایی به پاریس، هیاکل بعلبک، اخراج، بیماری، قالی دستباف، اتوبوس، سرزمین مردگان. ‌

مشاهده‌ی کتاب‌ها در سایت کاواک www.cavack.com

 

بررسی حفاظ شاخ گوزنی

همه ما به حفاظت از حریم شخصی، و امنیت محیطی که در آن هستیم بسیار اهمیت می دهیم. امروزه مدل های متنوعی از محصولات امنیتی مانند: سیستم دزدگیر، درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. یکی از این محصولات امنیتی بسیار پرطرفدار در بازار حفاظ شاخ گوزنی استبر روی دیوار نصب می شود.
حفاظ شاخ گوزنی از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها، ویلا ها، باغ ها و... می باشد. این حفاظ به دلیل شباهتش به شاخ گوزن به این نام نامیده شده است. حفاظ شاخ گوزنی از جمله زیباترین طرح های نرده ای است،
که علاوه بر اینکه نفوذ آن به داخل محیط خانه بسیار کم است، باعث زیباتر نشان دادن نمای بیرون خانه و فضای شهری می شود. جنس این حفاظ ها از یک نوع فلز بسیار مقاوم است، این حصارها از میل گردهایی نوک تیز تشکیل شده است، که هر کدام به یک سمت می باشد، و از ورود افراد و حیوانات جلوگیری می کند.



انتخاب رنگ حفاظ ها

طراحان و معماران برای اینکه شکل بنای خانه شبیه زندان ها نشود، با طراحی حفاظ رو دیواری، به اشکال مختلف توانسته اند سازه های مقاوم و مستحکمی را طراحی کنند. حفاظ شاخ گوزنی با رنگ های متفاوت و طرح های گوناگون و همچنین با ضخامت های مختلف تولید و عرضه می شود.
نرده های حفاظ شاخ گوزنی قابلیت رنگ آمیزی را دارند،
این رنگ ها که توسط رنگ های کوره ای زده می شوند، به گونه ای است که در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغییر رنگ نمی شود. رنگ آمیزی این حفاظ ها متناسب با سلیقه مشتری است، و معمولا به اینگونه است که، رنگ حفاظ شاخ گوزنی انتخابی با رنگ دیوارهای ساختمان باید تناسب داشته باشد، امروزه در بازارها بیشتر رنگ های سفید، مشکی و قهوه ای و مسی موجود است.

ویژگی حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی که به عنوان یک سپر محافظتی برای مکان مورد نظر شما عمل می کند، دارای ماندگاری بالایی است و اجرا و نصب، آسان و سریعی دارد و همچنین بعد از نصب نیاز به مراقبت چندانی ندارد، که این ها از ویژگی های مهم این نوع حفاظ ها است.
حفاظ شاخ گوزنی بسته به نیاز مشتری در ابعاد و ارتفاع مختلف طراحی می شود، به همین دلیل قیمت آن متغیر است. در هنگام تهیه این حفاظ ها باید به تراکم شان هم توجه کرد، زیرا تجربه نشان داده است که، هر چه تراکم حفاظ ها بیشتر باشد،
در نتیجه، کار با کیفیت تر و زیباتری داریم. نوع دیگر این حفاظ ها حفاظ لیلیوم نامیده می شود، که برخی از مشتریان به دلیل شباهت آن به گل لیلیوم و ظاهر زیبا، این حفاظ را سفارش می دهند.



آیا حفاظ شاخ گوزنی برای حفاظت از ساختمان مناسب است؟

حفاظ شاخ گوزنی یکی از انواع حفاظ ساختمانی است که سالهاست برای محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.
به طور کلی حفاظ یکی از قدیمی ترین ابزاری هایی است که برای محافظت از ساختمان ها به کار می رود. فرقی نمی کند که قصد محافظت و امن کردن یک خانه ویلای یا آپارتمان را داشته باشید یا اینکه بخواهید از یک ساختمان تجاری یا محل کار خود محافظت کنید. در هر حال حفاظ ها یکی از موثرترین ابزار ها برای این کار هستند.

مدل های مختلفی از این ابزار در بازار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزنی تنها یکی از انواع مختلف آنهاست. هر کدام از آنها مزایای و معایب مربوط به خود را دارند. شما با توجه به موقعیتی که می خواهید در آن از حفاظ استفاده کنید و میزان اهمیتی که کارایی آن برای شما دارد، باید یکی از مدل هایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم را انتخاب کنید.
حفاظ شاخ گوزنی، نیزار، بوته ای، سر نیزه ای و حفاظ لیلیوم از پر استفاده ترین مدل های این محصول هستند که در ساختمان های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند.
مدل های شاخ گوزنی سر نیزه ای، نیزار و بوته ای از لحاظ حفظ امنیت تقریبا در یک لول قرار دارند و می توانند برای حفاظت از ساختمان شما بسیار کارا باشند. اما در مورد مدل حفاظ لیلیوم اوضاع متفاوت است و میزان محافظتی که اعمال می کند بیشتر از سایر مدل ها است.

بررسی حفاظ شاخ گوزنی
از آنجایی که این مدل بسیار به شاخ های گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزنی را روی آن گذاشته اند معمولا برای ساخت این مدل از میله گرد ضخیم شماره 10 استفاده می کنند.
تراکم میله ها نباید خیلی کم و در عین حال نباید خیلی زیاد باشد. بعضی از افراد گمان می کنند که با افزایش تعداد شاخ ها یا همان میله ها می توانند بهتر جلوی ورود سارقین را بگیرند. این در حالی است که افزایش بیش از حد مجاز تراکم حفاظ شاخ گوزنی باعث می شود که سارق فضای مناسب برای قرار دادن پوتین خود را پیدا و به سادگی وارد حریم شخصی شما شود.
قیمت این مدل نیز تا حد زیادی به تراکم میله ها، رنگ و متریال به کار رفته در ساخت آن بستگی دارد.
همانطور که اشاره شد امنیتی که این مدل تامین می کند در حد متوسط است و تقریبا با مدل های نیزار، بوته ای و سر نیزه ای برابری می کند.

جهت مشاوره و خرید: 09194915895

قرص موفقیت

سلام دوست من امیدوارم حالت عالی باشه و پر از انرژی باشی

 چطور میشه که خیلی وقتها آدم ها هدف‌هایی رو انتخاب میکنن و اولش اشتیاق و انرژی خیلی زیادی دارند ولی بعد از چند روز آن را رها می کنند. خیلی وقت ها دیدید که افراد وارد دانشگاه می‌شوند ولی چند ترم که میخونن این رشته را رها می‌کنند یا میرن سراغ رشته ی دیگه.  حتما تا به حال مواجه شدین که افراد یک شغل را شروع کنند ولی بعد از چند وقت شغلشان را عوض می کنند و شغل قبلی رو تعطیل می‌کنند . دلیل این که باعث میشه که افراد هدف‌های خودشان را تغییر بدهند و از ادامه مسیر برای رسیدن به هدفشون انصراف بدهند به خاطر این که خسته میشن. طرف وارد دانشگاه می شه یک رشته ای رو شروع میکنه به خوندن و از همون اول میبینه که مطالبی که داره میخونه خیلی سخته و آزمون‌هایی که داره میده خیلی سخته و این باعث میشه که از این رشته تحصیلی دل زده بشه.  توی شغل هم همین جوره آدما با سرمایه زیاد با شور و اشتیاق زیادی کار را شروع می کنند و بعد از مدتی وقتی که می‌بینند اینقدر شغلشون مسائل خاص خودش رو داره مثلاً مشتری نداره خیلی سرمایه شان درگیر شده خیلی پادویی داره خسته میشن و از شغلشون کنار میرن و این اتفاقات ناشی از یک چیزه وقتی که افرادی  هدفی را برای خودشان انتخاب می‌کنند و در راستای رسیدن به هدفشان  تلاش می‌کنند و جلو میروند و وقتی که بعد از مدتی تلاش و سماجت هیچ نتیجه‌ای  نمیبینند خسته میشوند و ادامه راه برایشان سخت میشود. راه حل چیه ؟ برای رسیدن به هدفها باید حتماً توی مسیر موفقیت از موفقیت های کوچک استفاده کرد یعنی شما باید یک جوری هدف اصلیت رو بچینی که برای رسیدن به هدف اصلی هدف های کوچک یا هدف های کوتاه مدت هم توی مسیر باشد دقیقا مثل اینکه شما دارید به سمت یک شهر حرکت می کنید و همین طوری که توی جاده داری حرکت می کنی تابلوهای راهنما باعث میشه که شما شور و اشتیاق و توانت بیشتر بشه و مسیر رو ادامه بدید. فرض کنید شما تصمیم می گیرید که از همین نقطه ای که الان هستید به یک نقطه دیگری به شهر دیگری مسافرت کنید ? وارد جاده میشید و رانندگی می‌کنید و می‌بینید که تابلوها نشون میده که فاصله شما تا مقصد مدام داره  کمتر و کمتر میشه این به شما انگیزه میده که مسیر راه رو ادامه بدید. در کسب و کار و درهدف هم همینه شما باید پاداش های موقتی به خودتون بدید اگه پاداش‌های موقتی ندید از شغلتون و از هدفتون صددرصد زده میشید که اگر حالا زده نشید یک ماه دیگه یا چند ماه دیگه نهایتا دلسرد می‌شوید و این هدف رو بیخیال میشید اما اگه تونستی برای رسیدن به هدفت  اهداف کوچکتری تعیین کنی همین طوری که داری به سمت هدف حرکت می‌کنی و تلاش می‌کنی و تلاش خودت رو ببینی و تلاش خودت رو بسنجی، کاری که می کنی هر چند کوچک روی برگه بنویس تا بتوانی آنها را آنالیز کنی و از خودت راضی باشی اگه اینکارو نکنی و هرچقدر کار هم بکنی ولی باز هم به چشمات نمیاد و فکر می کنی که هیچ کاری نکردی و باعث میشه که از ادامه مسیر دلسرد بشی. امیدوارم مقاله به دردتون خورده باشه و همیشه از موفقیت های کوتاه مدت و موفقیت های کوچک غافل نشی. کپسول‌های موفقیت های کوتاه : موفقیت های کوچک دقیقاً مثل یک کپسول و مثل یک قرص انرژی هستند که شما وقتی که به یک موفقیت کوچک میرسی انرژی پیدا می کنی ، شما می‌خواهید که پروژه‌ای را انجام بدید ولی هر چقدر تلاش می‌کنی هیچ چیزی رو تو نمی بینی و اول شک می کنی که اصلاً هدف درست بوده یا هدف انتخاب کرده اشتباه بوده و آروم آروم خسته میشی و بی‌خیال میشی پس هر جا که هستی سعی کن از موفقیت های کوتاه مدت استفاده بکنی و ببین توی دانشگاه محل تحصیل یا توی  محل کار چجوری میتونی از موفقیت های کوچک و دم دستی انرژی بگیری. مطمئنم از خواندن این مقاله لذت بردی و اگر قصد داری به هدفی برسی این مقاله خیلی بهت کمک میکنه نظرت رو در مورد این مقاله پایین همین پست برای من بنویس

منبع :سایت

دانلود نرم افزار شبکه ی اجتماعی ویسگون

دانلود نرم افزار شبکه ی اجتماعی ویسگون

wisgoon

 شبکه ی اجتماعی ویسگون یکی از راه های به اشتراک گذاری عکس ها می باشد که شما می توانید با عضویت در ان عکس ها خود را در انجا منشتر کنید , در عکس های دیگران نظر بگذارید , در گروه ها عضو شوید و بسیاری از کار های دیگر , که هم اکنون شما می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب , نسخه ی جدید ان را برای گوشی اندروید خود دانلود و استفاده نمایید.

طریقه ی کار با نرم افزار ویسگون در سایت قرار داده شد.

اموزش کار با ویسگون

ویژگی ها :

امکان لایک کردن عکس ها

امکان نظر گذاشتن برای عکس های منتشر یافته

امکان گذاشتن توضیح برای عکس های به اشتراک گذاری شده

امکان حذف عکس ها

اختصاصی سازی پروفایل شما

داشتن بخش دنبال کنندگان و دنبال شوندگان و نمایش تعداد لایک ها

امکان دسته بندی عکس های خود

و بسیاری از امکان دیگر که هنگام کار با این نرم افزار مواجه خواهید شد.

 

دانلودWisgoon

نسخه : 5.3.0

حجم : 4.0mb

 

تعریف لوگو (اوگو ، آرم یا نشانه گرافیکی چیست؟)

تعریف لوگو (اوگو ، آرم یا نشانه گرافیکی چیست؟)

/ طراحی لوگو / طراحی لوگو ارزان در ایران لوگو (آرم و یا نشانه) این پتانسیل را دارد که یک دارایی بسیار قدرتمند برای یک برند باشد. از نگاه طراحان سامانه طراحی لوگو دیزاین (desig-n.com) معیاری که ما برای طراحی لوگو (طراحی آرم ، طراحی نشانه) یک کسب و کار در نظر داریم چیزی فراتر از زیبایی ساده و به عبارتی طرحی با ترکیب طراحی زیبا و گنجاندن مفهوم در طرح است به طوریکه به سادگی در اولین نگاه فرد متوجه نماد مربوطه شود ، لذا در مواردی شاید لازم باشد برای رساندن مفهوم یک کسب و کار ، حتی در طراحی آرم به سادگی روی آورد ، یک لوگو و برند و کسب و کار برای موفقیت به بهینه بودن نیاز دارد ، بهینه کردن کسب و کار می تواند شامل محتوای ریز و درشت کسب و کار باشد ، لوگو به عنوان هویت کسب و کار شما بخش اعظمی از فعالیت شماست ،  محتوای لوگو در یک کار حرفه ای به صورت اتوماتیک المان هایی را فراخوانی می کند ، ترکیبی از رنگبندی به جا و استاندارد و یا خلاق و خارج از محدوده استاندارد ، سبک کار ، میزان سنگینی و یا لایت بودن کار ... در کنار زیبایی کار ، سادگی در برداشت ، مفهوم فعالیت ، نمایی درست و یا نادرست از کسب و کار شماست که شخصیت کسب و کار شما در آن نمایان خواهد شد... هیچ تعریفی از آرم و لوگو مطلق نبوده و همواره استثنائاتی دارد ، به عنوان مثال مدیران کسب و کار برای فعالیت خود بنا به دلایلی خاص سادگی را بر پیچیدگی ترجیح کی دهند که این را در بسیاری از برندهای بزرگ می توان مشاهده کرد و لذا خواستگاه هر طرح بسته به اولویت ها مشخص می شود ، در حالت استاندارد که سامانه دیزاین نیز در کارهای خود بر آن تاکید دارد اولویت دریافت خروجی سریعتر و رسیدن به نقطه بالای محبوبیت و کسب درآمد بیشتر  است، در برخی خواستگاه مالی نیست و فعالیت کوتاه مدت و یا غیر تجاری و ... می باشد  ، در طراحی لوگو نیاز است ابتدا مسیر و نقاط ابتدا و انتهای کار مشخص ، زیباترین حالت برای خواستگاه تعیین و با توجه به توضیحات و درخواست همراهان و کارفرما ، ترکیبی از بهترین های مورد نیاز را در یک طرح در نهایت خلاصه کرد ... این طرح یکی از چندین طرح ممکن با این ترکیب نیاز / ترکیب اولویت هاست که سلیقه طراح اتود نهایی را رقم می زند و یا در مواردی کارفرما چندین اتود را جهت اشتراک نظر ، همفکری جهت پیاده سازی درخواست می دهند ... اهمیت لوگو از آنجا برجسته تر می شود که شاهد آنیم که در بسیاری از شرکتها لوگو و آرم و نماد سریعتر از نام برند معروف و برجسته می شوند.   طراحی لوگو مروری بر زندگی نامه طرحی مستعد به نام لوگو آرم ها مالک محتوا ، تصاویری سخنگو ، با توانایی های مختلف  در اطراف ما هستند و معروف ترین ها تقریباً توسط همه قابل تشخیص هستند. مانند لوگوی کمپانی گوگل ، اما این آرم از کجا نشأت گرفته است؟ و چگونه با گذشت زمان تکامل یافته است؟منشأ آرم را می توان تا زمان مصریان باستان قدمت گذاشت. آنها از سلسله مراتب برای مارک و شناسایی دارایی های خود استفاده می کردند ، تا اینکه در زمان قرون وسطی که از تصاویر گرافیکی مانند پالتو برای تمایز بین وضعیت اشراف های مختلف استفاده می شد. دوره فعلی طراحی لوگو در دهه 1870 با اولین آرم انتزاعی ، مثلث قرمز باس آغاز شد. با تشکر از معرفی چاپ رنگی و صنعت تبلیغات ، در صورت تمایل به یاد ماندنی بودن برای مشتریان بالقوه و موجود ، لوگوها برای برندها ضروری شدند.   کیفیت طراحی درخور ، رعایت اصول و استانداردهای سایز و ... پشتیبانی و همراهی همیشگی در طرح ها ، طراحی لوگو ارزان ، به همراه گارانتی رضایتمندی از ویژگی های تیم طراحی دیزاین است که با افتخار با حمایت شما برای آن می جنگیم..   در سامانه طراحی بنر ، گرافیک و تبلیغات دیزاین سفارشات لوگو  به سه شکل لوگو تایپ ، لوگو نماد و لوگو ترکیبی (ترکیب لوگو تایپ و لوگو نماد) انجام می گردد.   طراحی لوگو ارزان